Všeobecné podmínky
Všeobecné podmínky
Provozovatel: Dominik Ševčík
IČO: 09173030
Telefon: 722661628
Topolany 118, Vyškov 68201
Platné od: 23.11.2024
1. Úvodní ustanovení
1.1 Tyto obchodní a servisní podmínky upravují vztahy mezi provozovatelem webu (dále jen "Poskytovatel") a zákazníkem (dále jen "Zákazník") při objednávání, poskytování a platbě za servisní služby týkající se oprav mobilních telefonů (zejména Apple iPhone).
1.2 Zákazník potvrzením objednávky, odevzdáním zařízení k opravě nebo využitím služb Poskytovatele vyjadřuje souhlas s těmito podmínkami.
Část I: Obchodní podmínky
2. Objednávka služeb
2.1 Zákazník může objednat servisní služby prostřednictvím:
Online formuláře na webových stránkách.
Telefonicky či e-mailem na kontaktech uvedených na webu.
Osobním předáním zařízení na provozovně Poskytovatele.
2.2 Objednávka je závazná od okamžiku jejího potvrzení Poskytovatelem.
2.3 Poskytovatel si vyhrazuje právo objednávku odmítnout, pokud není možné požadované služby provést nebo je zařízení nevratně poškozené.
3. Ceny a platby
3.1 Cena za služby se řídí aktuálním ceníkem zveřejněným na webových stránkách nebo dohodnutým individuálně.
3.2 Poskytovatel poskytne předběžný odhad ceny opravy na základě diagnostiky. Konečná cena může být upravena na základě skutečného rozsahu poškození, což bude Zákazníkovi sděleno ke schválení.
3.3 Platby lze provést:
Hotově.
Bezhotovostním převodem.
4. Dodací lhůty
4.1 Obvyklá doba opravy zařízení je uvedena v potvrzení objednávky, případně sdělena při osobním převzetí.
4.2 Poskytovatel nenese odpovědnost za prodlení způsobené nedostatkem náhradních dílů nebo jinými objektivními okolnostmi.
Část II: Servisní podmínky
5. Přijetí zařízení k opravě
5.1 Zákazník je povinen při předání zařízení informovat o jeho stavu, uvést popis závady a upozornit na viditelná poškození (např. praskliny, škrábance).
5.2 Před předáním zařízení k opravě doporučujeme zálohovat všechna data. Poskytovatel nenese odpovědnost za ztrátu dat při opravě.
6. Diagnostika a oprava
6.1 Diagnostika zařízení je prováděna za poplatek uvedený v ceníku, pokud není dohodnuto jinak. Diagnostický poplatek je v případě realizace opravy často započten do celkové ceny.
6.2 Pokud během opravy vyjde najevo další skryté poškození, Poskytovatel neprodleně kontaktuje Zákazníka s návrhem dalšího postupu a ceny.
7. Záruka na opravy
7.1 Poskytovatel poskytuje záruku na provedenou opravu a vyměněné díly po dobu 12 měsíců od převzetí opraveného zařízení.
7.2 Záruka se nevztahuje na vady způsobené:
Mechanickým poškozením po převzetí zařízení.
Nesprávným použitím nebo manipulací.
Působením vnějších vlivů (voda, prach, teplo apod.).
8. Převzetí zařízení
8.1 Zákazník je povinen zařízení převzít do 14 dnů od oznámení o dokončení opravy.
8.2 Nepřevezme-li Zákazník zařízení ve lhůtě 21 dnů, Poskytovatel si vyhrazuje právo účtovat skladovací poplatek nebo zařízení ekologicky zlikvidovat, po předchozím upozornění Zákazníka.
Část III: Záruční podmínky
9. Délka záruky
9.1 Poskytovatel poskytuje na prodané použité zboží záruku v délce 12 měsíců od data prodeje, uvedeného na faktuře či jiném dokladu o zakoupení.
10. Rozsah záruky
10.1 Záruka se vztahuje na:
Vady zařízení, které se projeví při běžném použití během záruční doby, pokud tyto vady nebyly uvedeny v popisu zboží při prodeji.
Funkční a technické závady způsobené běžným použitím.
10.2 Záruka se nevztahuje na:
Mechanické poškození zařízení (např. rozbitý displej, poškození šasi).
Poškození způsobené vodou, vlhkostí nebo jinými kapalinami.
Poškození způsobené neodborným zásahem, použitím neoriginálního příslušenství nebo jiným nesprávným použitím.
Běžné opotřebení zařízení (např. snížená kapacita baterie, opotřebení krytu).
Vady, o kterých byl Zákazník informován při nákupu.
11. Uplatnění reklamace
11.1 Reklamaci lze uplatnit osobně nebo písemně v provozovně Poskytovatele.
11.2 Zákazník musí předložit doklad o nákupu (faktura, účtenka) a zařízení s kompletním příslušenstvím (pokud bylo součástí prodeje).
11.3 Poskytovatel si vyhrazuje právo zařízení prohlédnout a rozhodnout o způsobu řešení reklamace.
12. Způsob řešení reklamace
12.1 V případě oprávněné reklamace bude vadné zboží:
Opraveno (pokud je to možné), nebo
Vyměněno za jiné zboží stejného modelu nebo podobné kvality, nebo
Vrácena kupní cena (pokud není možné zajistit opravu či výměnu).
13. Další ujednání
13.1 Reklamaci nelze uplatnit na vady způsobené nesprávným použitím nebo v důsledku neodborného zásahu.
13.2 Na zařízení opravované v rámci záruční doby se nevztahuje prodloužení původní záruční doby.
Část IV: Ostatní ustanovení
14. Ochrana osobních údajů
14.1 Poskytovatel zpracovává osobní údaje Zákazníka v souladu s GDPR a platnou legislativou.
14.2 Osobní údaje jsou použity výhradně pro účely plnění smlouvy a nebudou předány třetím stranám bez souhlasu Zákazníka.
15. Reklamační řád
15.1 Reklamace na provedené opravy nebo vyměněné díly lze podat písemně na kontaktní údaje Poskytovatele.
15.2 Reklamační řízení bude zahájeno do 3 pracovních dnů od obdržení reklamace a vyřízeno bez zbytečného odkladu.
16. Závěrečná ustanovení
16.1 Tyto podmínky se řídí platným právem České republiky.
16.2 Veškeré spory budou řešeny mimosoudní cestou, pokud nedojde k dohodě, rozhoduje příslušný soud dle sídla Poskytovatele.
16.3 Poskytovatel si vyhrazuje právo podmínky aktualizovat